viernes, 27 de enero de 2012

26/01/12 Sessió 33

Ahir va tocar sessió amb l'Àngels i la vam dedicar al portafoli. En principi l'havíem de dedicar als aspectes estètics d'aquest, però com que a la classe en general hi havia molts dubtes tècnics, l'Àngels també va dedicar-los temps. Personalment considero que no vaig aprofitar la classe. El meu objectiu per a la sessió era el de posar una imatge de fons al meu portafoli, i no ho vaig aconseguir. Al Kompozer sí que era capaç de ficar-la, però quan mirava si estava a Internet, no hi era. La veritat és que no he entès què vaig fer malament, però de totes maneres dilluns quan estigui en fred ho tornaré a provar. Dic dilluns i no al cap de setmana perquè a casa no em puc descarregar els programes necessaris perquè el meu ordinador no els aguantaria. 
A continuació us deixo la foto que vull posar de fons al meu portafoli. És una fotografia de Chema Madoz, i m'ha semblat adient que aquesta sigui la foto de fons del meu portafoli perquè hem treballat aquest autor amb l'Àngels. A més a més, tot s'ha de dir, tant aquesta fotografia en concret, com l'obra d'aquest autor en general, m'agraden molt. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario