martes, 24 de enero de 2012

24/01/12 Sessió 32

Avui, com acostuma a passar els dimarts, ha tocat sessió amb en Joan Anton. La classe d'avui s'ha dedicat a resoldre dubtes i al projecte final. En general crec que he aprofitat molt la classe. 
Pel que fa als dubtes, el meu dubte principal era el portafoli. Sabia com adjuntar webs però a l'hora d'adjuntar documents no aconseguia que se m'obrissin a Internet. Gràcies a l'ajuda i a les explicacions d'en Joan Anton ho he pogut solucionar. El que passava era que estava linkant els documents des de l'escriptori i no a la web com s'havia de fer, per això no se m'obrien els documents. Un altre problema que he tingut després de solucionar aquest era que els documents es quedaven mal grabats. No sé si sabré explicar-ho. Quan els tornava a grabar de forma correcta, el programa informàtic no ho reconeixia, seguia mantenint l'antic. El que havia de fer per solucionar-ho era borrar totalment el document i carregar-lo de nou. Després d'aquesta sessió crec que els dubtes estan més o menys aclarits. 
Parlant ara del projecte final, el meu gruo i jo hem anat a parlar amb en Joan Anton i li hem explicat com el portem i li hem preguntat els dubtes que teníem que han quedat totalment solucionats. Ara només ens queda enllestir-lo!


No hay comentarios:

Publicar un comentario