jueves, 19 de enero de 2012

19/01/12 Sessió 31

Avui ens hem endut una sorpresa quan hem vist a l'Eduard. Jo personalment pensava que havíem fet l'última sessió amb ell l'últim dia de classe abans de les vacances de Nadal. L'activitat que ens ha proposat és la de fer un portafoli digital. En aquest portafoli haurem d'adjuntar totes les activitats que hem realitzat de les tres parts de l'assignatura. Així doncs la classe d'avui l'hem dedicat a crear aquesta web. Per crear-la hem utilitzat els programes Kompozer i Filezilla
Crear una web ha estat totalment nou per a mi, mai ho havia fet, i segons he pogut observar en les reaccions de les meves companyes, la gran majoria d'elles tampoc. La veritat és que m'ha semblat bastant complicat de fer, no sé si per la novetat de la tasca o perquè realment és complicada. Espero que poguem dedicar-li més sessions i així aclarir els meus dubtes. 
Deixant de banda el tema de si és o no complicat de realitzar, em sembla que és una eina molt útil i que podrem   utilitzar en el futur especialment per mostrar les diverses activitats que han fet els nens i nenes als pares, entre altres usos. 






No hay comentarios:

Publicar un comentario