jueves, 12 de enero de 2012

12/01/12 Sessió 29

Avui m'he adormit i per això he arribat una mica tard a la classe de l'Àngels. La sessió d'avui ha estat destinada a fer un Stop motion amb el CorelDRAW i el Windows Movie Maker. La veritat és que mai n'havia fet un abans i és una activitat que m'agrada veure i em crida molt l'atenció. Haig de reconèixer que quan he arribat a classe i m'he assabentat que faríem un Stop motion, per una part m'ha agradat la idea, però per una altra m'ha semblat que seria una activitat difícil de realitzar. Aquesta sensació ha augmentat quan l'Àngels ha dit que per fer-lo utilitzaríem el CorelDRAW. No sé si ho recordareu però aquest programa ja el vam utilitzar per fer una activitat anterior i la meva experiència amb ell no va ser massa bona. Tot i així, el meu interès per l'activitat ha guanyat "la por" a no saber fer-ho i juntament amb la meva companya Nerea hem començat a fer-lo. Ha estat una gran sorpresa descobrir que no era gens difícil fer-lo, és més, ens ha agradat fer-lo. Tant és així que hem pogut acabar la tasca a l'hora de classe.
Avui he sortit contenta de classe, amb bones vibracions perquè sé com fer un Stop motion. Considero que aquesta activitat ens ofereix un gran ventall de possibilitats per treballar a Infantil i, per tant, ens serà d'utilitat per al nostre futur professional així com personal. Sóc conscient que el meu domini sobre el Stop motion no és ni molt menys gran, l'Àngels ens ha mostrat autèntiques meravelles, però bueno, per algo es comença!



No hay comentarios:

Publicar un comentario