No vaig assistir a aquesta sessió perquè em vaig quedar dormida. Tot i així, he preguntat als meus companys en què va consistir la classe per no anar perduda a la següent sessió.
Va ser la primera classe pròpiament dita de l’Àngels. Aquesta part està centrada en els aspectes estètics de les imatges i en aprendre a utilitzar nous recursos per millorar la qualitat dels nostres treballs. És una part més tècnica on el nostre instrument principal serà l’ordinador. Haig de reconèixer que aquesta part de l’assignatura m’engresca i em fa por a parts iguals. Em fa por perquè sempre he estat una negada amb els ordinadors, motiu pel qual els he acabat detestant, i m’engresca perquè sóc conscient que tot i el meu “poc amor” cap els ordinadors, aquests s’han incorporat a la vida de les persones i, per tant, haig d’aprendre a fer-los servir. A més a més crec que si aprenc a fer-los servir, cosa que tinc moltes ganes de fer, deixaré de detestar-los.
Tornant a la sessió de l’altre dia, els companys m’han explicat que van fer un exercici per parelles en el qual l’Àngels deia una paraula i ells l’havien de plasmar en el Paint. Jo no vaig fer aquesta activitat a la classe però l’he fet posteriorment amb una altra companya que tampoc va venir a classe, per enviar-li a l’Àngels. La veritat és que no sé si és la mateixa activitat que van fer els meus companys o té alguna variació, però si més no és molt semblant. El que havíem de fer era plasmar en 20 segons amb el Paint les paraules que apareixien a un Power Point. En bastants casos no sabíem què significaven les paraules o formaven unes combinacions molt estranyes.
M’ha agradat molt fer aquesta activitat. El que he après fent-la és que moltes vegades no disposem de tant temps com ens agradaria per explicar una cosa o per fer qualsevol cosa en general, i hem de ser capaços de quedar-nos amb el més important, de condensar la informació, de plasmar l’essència de les coses. També he aprés que moltes vegades podem interpretar coses que no són, i que cada persona les interpreta d’una manera diferent. Crec que aquesta activitat es pot realitzar amb nens i nenes d’Infantil i que també pot ser molt productiva per a ells.
No hay comentarios:
Publicar un comentario